Известие

Collapse
No announcement yet.

изгасна и не запали

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от genko1982 Покажи съобщение
    колеги голяма грешка направих,че не я закарах при някои от доказаните майстори на алфа.След много предположениа на майстора мисля че стигна почти до верния проблем,каза че е гнп,обаче мен ми се иска да провери датчика първо преди да ми свали помпата и да каже че не е от нея защото бил сигурен на 90 процента не на 100,а като го питах каде се намира датчика ми показа регулатора.Може ли да ми обясните каде се намира точно датчика и дали трябва да се свали помпата за да смениш датчика.А най лошото е че в момента нямам никакво време и с тоя кадърен майстор се обясняваме само по телефона
    Първо със сигурност не е от датчика! Датчика се намира на рейката за високо налягане. Регулатора се намира на помпата и двата възела се свалят без да се маха помпата Озадачен съм от това че по-горе пишеше че колата вдига 350 бара налягане и не пали което ако е вярно означава че проблема съвсем не е в нафтата Смятам че е наложително преди някой да се научи как се прави на твой гръб да бягаш с 200 от там
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #17
      Кофти случка приятел,но ми се струва че търсите в грешна посока проблема.Първо колата е огаснала в движение.От това следва че или няма гориво или подаването му от доставната помпа е спряло или датчика на коляновия вал не подава коректен сигнал.Второ някъде в темата писа че помпата вдигала 350 бара.Ако е така значи ,че подкачващата помпа е изправна и също так и ГНП-то е изпаравно.Това изключва също така проблем в дюзи и регулатор.Остава да се търси електрически проблем.Всички тези предположения ги правя на основание прочетеното в темата.Ако има информация която е неточна или спестена значи и аз мисля в различната посока.
      Поздрави!!!
      sigpicРемонт на ГНП със електронно управление, механични и комънреал.Ремонт на дюзи,комънреал и по-старо поколение.

      Comment


      • #18
        запали след много нерви и смяна на 4 дюзи,никога не стъпвайте в сервиза до Бриколаж в Люлин с емблемите на зк Армеец
        alfa 166jtd@super

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от genko1982 Покажи съобщение
          никога не стъпвайте в сервиза до Бриколаж в Люлин с емблемите на зк Армеец
          Колега дай малко повече подробности за тях, та да не сгреши и някой друг!!!
          Alfa Romeo 166 2.4 JTD /99/

          Comment


          • #20
            Колега как така смени цели 4 дюзи бре ?Даи повече инфо
            alfa romeo 166 2.4 jtd

            Comment


            • #21
              закарах я с ласото до сервиза и викам за диагностика,ок няма проблем имали програмата и 40лв щяло да струва,до тук добре но на компютъра няма грешки,тоя идиот свали компютара на колата че била с чип и тои не давал да запали а по принцип колата е без чип,сложи друг и пак не става после сложил друг клапан за високо налягане и започнала да припалва.Обажда ми се и вика сменяме гнп и клапан и колата ще запали,намерил ги за 400лв,питам сигурно ли е да сигурно е,обаче аз си купих частите от Никола и ги занесох,на другиа ден ми се обажда и ми казва че са запалили колата но са сменили и дюзите и те били 400лв,полудех,накарах го да ми сложи моите си дюзи взе ми 220лв за работа да му еба ....... Тоя проблем нямало как да се разбере ако не сменяш едно по едно ПЪЛЕН НЕЩАСТНИК.А 4 дюзи защото толкова имаше за 80лв ги взех всички от 1,9jtd
              alfa 166jtd@super

              Comment

              Working...
              X